Regulamin eWoman

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z platformy internetowej eWoman oraz zasady  sprzedaży produktów cyfrowych i świadczenia usług online przez eWoman Spółka z ograniczoną  odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Pamiątkowa 2, 61-512 Poznań, wpisaną do  rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000889851, NIP: 7831832913, REGON:  388442289, adres e-mail do kontaktu: kontakt@ewoman.pl, zwaną dalej „Administratorem” lub  „Sprzedawcą”. Platforma działa pod domeną: https://ewoman.pl. 

§1. Postanowienia ogólne 

1. Korzystanie z Platformy oraz dokonywanie zakupów oznacza akceptację niniejszego  Regulaminu. 

2. Regulamin jest dostępny nieprzerwanie w stopce serwisu w zakładce „Regulamin”. 3. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług  drogą elektroniczną. 

4. Sprzedawca może zmieniać Regulamin z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych; o  zmianie informuje z co najmniej 7‑dniowym wyprzedzeniem. 

§2. Definicje 

1. Użytkownik – podmiot korzystający z Platformy. 

2. Klient – Użytkownik zawierający umowę ze Sprzedawcą. 

3. Produkt cyfrowy – eBook lub kurs online (materiały wideo/treści) udostępniane  elektronicznie. 

4. Usługi – Masterclass (wydarzenie grupowe online) oraz Mentoring (sesje 1:1 online). 5. Platforma – serwis internetowy dostępny pod adresem https://ewoman.pl. 6. Konsument – konsument w rozumieniu Kodeksu cywilnego, w tym przedsiębiorca na prawach  konsumenta. 

§3. Zakres działalności 

1. Sprzedawca oferuje: (a) eBooki; (b) kursy online w formie nagranej; (c) Masterclassy (live  Q&A); (d) Mentoring (sesje 1:1). 

2. Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży produktów fizycznych. 

3. Szczegółowy opis, zakres i cena każdej oferty podane są przy danym produkcie/usłudze. 

§4. Warunki techniczne 

1. Do korzystania z Produktów i Usług wymagane są: urządzenie z dostępem do Internetu,  przeglądarka internetowa, aktywne konto e‑mail; dla eBooków – oprogramowanie do odczytu  PDF; dla kursów wideo – możliwość odtwarzania materiałów wideo. 

2. Użytkownik odpowiada za spełnienie wymagań technicznych po swojej stronie. 

§5. Zakupy i płatności 

1. Ceny są podane w PLN i zawierają podatek VAT. 

2. Płatności realizowane są za pośrednictwem operatora Przelewy24 (PayPro S.A.), lub innych  operatorów wskazanych przez Administratora. 

3. Faktura VAT może być wystawiona na życzenie Klienta i przesłana drogą elektroniczną 4. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez operatora płatności skutecznej  płatności. 

§6. Dostarczenie produktów i usług 

1. eBooki – po zaksięgowaniu płatności Klient otrzymuje automatycznie wiadomość e‑mail z  linkiem do pobrania pliku; link może być również dostępny w panelu użytkownika (jeśli konto  zostało utworzone). 

2. Kursy online (nagrane) – dostęp do kursu na Platformie jest nadawany automatycznie po  opłaceniu zamówienia i obowiązuje przez 12 miesięcy od daty zakupu, chyba że opis oferty  stanowi inaczej. 

3. Masterclassy – termin realizacji wydarzenia jest wskazany w ofercie i zgodnie z nim następuje  realizacja. Klient otrzymuje nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia link do  platformy (Zoom, Teams lub innej wskazanej przez Administratora). 

4. Mentoring – realizacja następuje po umówieniu terminu z mentorem. Termin sesji jest  uzgadniany z Klientem w ciągu 48 godzin od potwierdzenia opłacenia zamówienia. 5. Potwierdzenie zakupu i informacji dot. dostępu/przebiegu świadczenia doręczane są drogą  elektroniczną. 

§7. Prawo odstąpienia od umowy 

1. eBooki i kursy online stanowią treści cyfrowe nie zapisane na nośniku materialnym. Na etapie  zakupu Klient wyraża zgodę na ich natychmiastowe udostępnienie oraz potwierdza utratę prawa  odstąpienia (art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta). Po udostępnieniu treści cyfrowych  odstąpienie nie przysługuje. 

2. Masterclass – Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu, jednak nie  później niż do chwili rozpoczęcia wydarzenia; rezygnacja najpóźniej na 48 h przed startem  uprawnia do pełnego zwrotu. 

3. Mentoring – Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu, o ile  świadczenie nie zostało rozpoczęte. Potwierdzony termin sesji można bezpłatnie przełożyć 

najpóźniej 48 h przed spotkaniem; odwołanie późniejsze lub nieobecność skutkuje uznaniem  sesji za zrealizowaną. 

§8. Reklamacje 

1. Reklamacje należy kierować na adres e‑mail: kontakt@ewoman.pl z opisem problemu i  danymi umożliwiającymi identyfikację zamówienia. 

2. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni od ich otrzymania. W przypadku  uznania reklamacji Sprzedawca zapewni odpowiedni dostęp/ponowne udostępnienie plików lub  inne rozwiązanie zgodne z przepisami. 

3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za zgodność świadczenia z umową w zakresie  przewidzianym przepisami prawa. 

§9. Prawa autorskie i licencja 

1.Treści udostępniane w ramach Produktów i Usług chronione są prawem autorskim.  Niedozwolone jest ich kopiowanie, udostępnianie, odsprzedaż czy publikacja. 

2.Prawa autorskie do ww. materiałów przysługują eWoman Sp. z o.o. lub osobom trzecim, z  którymi eWoman zawarła stosowne umowy. 

3. Zakazane jest kopiowanie, rozpowszechnianie, udostępnianie osobom trzecim, publikowanie,  sprzedaż, wynajem, najem, publiczne odtwarzanie lub inne wykorzystywanie materiałów  dostępnych na platformie w całości lub w części bez wyraźnej, uprzedniej zgody eWoman Sp. z  o.o 

4.Klient, dokonując zakupu produktu cyfrowego lub usługi, otrzymuje niewyłączną, niezbywalną,  ograniczoną terytorialnie do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej licencję na korzystanie z  zakupionych treści wyłącznie na własny użytek osobisty, w zakresie niezbędnym do realizacji  celu, dla którego treść została udostępniona. 

5.W przypadku stwierdzenia naruszenia praw autorskich, eWoman Sp. z o.o. ma prawo  dochodzić roszczeń wynikających z przepisów prawa, w tym odszkodowania, zapłaty  zadośćuczynienia lub usunięcia skutków naruszenia. 

§10. Społeczność eWoman 

1. Platforma może udostępniać funkcje społecznościowe (komentarze, wymiana doświadczeń,  networking). Użytkowniczki są zobowiązane do zachowania kultury, wzajemnego szacunku i  niedyskryminowania. 

2. Zabronione jest publikowanie treści bezprawnych, wulgarnych, obraźliwych, reklamowych lub  sprzecznych z wartościami eWoman. 

3. Administrator może moderować i usuwać treści naruszające Regulamin oraz blokować konta  naruszające zasady. 

§11. Ochrona danych osobowych 

1. Administratorem danych osobowych jest eWoman Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2, 61‑512  Poznań, e‑mail: kontakt@ewoman.pl. 

2. Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi Użytkowników oraz działań  marketingowych (newsletter – Klaviyo), zgodnie z Polityką prywatności. Dane mogą być 

przetwarzane przez podmioty współpracujące (m.in. Przelewy24, hosting, narzędzia  analityczne), w tym poza EOG przy zastosowaniu standardowych klauzul umownych UE. 

§12. Postanowienia końcowe 

1. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności  Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach  konsumenta. 

2. Aktualna wersja Regulaminu jest publikowana na Platformie i obowiązuje od dnia ogłoszenia.

Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy (Wypełnij i odeślij formularz tylko wtedy, gdy chcesz odstąpić od umowy) 

Adresat: eWoman Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2, 61-512 Poznań, e-mail: kontakt@ewoman.pl 

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o odstąpieniu od umowy dotyczącej zakupu: …………………………………………………………………………………………….. 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): …………………………………………….. Imię i nazwisko konsumenta(-ów): …………………………………………….. 

Adres konsumenta(-ów): ………………………………………………………. 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Data: ………………………………………….